SEREEM......!!! INI KISAH MAYAT ISTERI P3NZ1N4 DIPENUHI LINTAHKISAH BENAR .SILAHKAN SHARE KE TEMAN MU!!

MAYAT ISTERI P3NZIN4 DIPENUHI LINTAH-KISAH BENAR |cerita azab seseorang isteri yang sukai berzin3 (s3x) dengan lelaki lain, cerita ini diambil dari cerita benar yang dikisahkan pada penulis oleh Bomoh Ahli Rawatan Sakit Cinta, En. 
Idris Zakaria yang saat ini menetap di Kampung Tasik Berangan, Pasir Mas, Kelantan. Saat ini beliau bergiat cergas berikhtiar mengubati permasalahan rumah tangga serta permasalahan cinta tak kesampaian, memperoleh cerita ini dari kes-kes yang sudah diadukan kepadanya. Mudah-mudahan kita memperoleh faedah serta pengajaran darinya.

Dalam saya menjaga seseorang pesakit, saya sudah dikhabarkan satu cerita tragis tentang seseorang isteri curang. Jamilah isteri pada Husin masihlah jelita meskipun sudah beranak pinak. Beliau pintar bergaya, bertudung litup, berkulit putih serta mempunyai bentuk tubuh yang menarik. Jamilah memperoleh sumber kewangan lewat cara berniaga kecil-kecilan iaitu dengan jual beras seludup dari Thailand untuk menolong suami yang saat itu cuma seseorang petani di kampung.
Saat itu aktivitas penyeludupan beras tak dikawal oleh kerajaan seperti saat ini jadi ramai beberapa wanita melibatkan diri dengan berniaga beras seludup dari Thailand. Pendapatan hasil penjualan beras seludup tak seberapa cuma bisa menyimpan hidup sepanjang hari sahaja. Terang En. Idris.

Suami Jamilah Husin berusia 50an (bukanlah nama sebenar) merestui pekerjaan isterinya itu. Husin juga terlihat tak selincah isterinya, beliau berjiwa lembut serta menurut apa sahaja kata isterinya tanpa ada banyak bantahan. Makin lama fungsi Husin sebagai ketua keluarga makin sirna dek ketidaktegasan dianya pada Jamilah yang makin bebas kesana ke mari.

Husin baik serta jujur orangnya serta sedikit perangai. Jamilah keluar masuk tempat tinggal serta lakukan pekerjaan terkadang pulang melalui malam bahkan juga juga pernah tak pulang untuk satu hari dua tak jadi permasalahan pada Husin. Husin yakin bakal apa yang Jamilah kerjakan untuk mencari wang serta membela nasib keluarganya.

Ramai wanita sekitaran kampung Jamilah lakukan pekerjaan jual beras seludup tetapi ianya sekedar hanya bisa menyara kehidupan ala kandungan sahaja. Berbeza dengan Jamilah yang memperlihatkan sedikit elegan dengan gelang serta rantai emas yang banyak pada badannya. Ramai orang mempertikai bakal keunggulan Jamilah memperlihatkan elegan sebegitu. Jadi ada sebagian orang yang menginginkan tahu bagaimana dia bekerja, sedang ramai juga yang lakukan pekerjaan sama tetapi tak semewah Jamilah.

Sejak itu banyak mata yang mengintip tiap-tiap gerakan Jamilah tanpa ada disedarinya. Pada awal mulanya rahsia Jamilah terbongkar saat pihak Imigresen Thailand bikin kontrol di sempadan jadi tertangkap sebagian orang yang cuba menyeludup masuk beras dari Thailand termasuklah Jamilah ditahan sama saat itu.

Tetapi sesudah sebagian jam lalu terlihat Jamilah dilepaskan oleh seseorang pegawai kastam Thailand dengan muka yang senyum serta beras seludupnya juga selamat dibawa balik ke Malaysia. Sebagian orang lain yang menyeludup masuk beras sangat terpaksa membayar denda serta beras sangat terpaksa dirampas Sikap tak senang hati rakan-rakan penyeludup lain mula membuak-buak kenapa Jamilah lepas sedang mereka terima nasib demikian sebaliknya. Jadi siasatan di buat oleh sebagian orang yg tidak senang hati sehubungan. Jadi disuatu hari mereka memperoleh tahu rupa-rupanya Jamilah sudah memberi rasuah dengan Pegawai Kastam Thailand sehubungan dengan meniduri dianya.

Jadi rasuah itu bukanlah sekali dua bahkan juga sudah banyak kali berlaku setiap saat tak bisa membolosi diri ditahan Kastam Thailand di sempadan. Selang beberapa saat bisa lagi berita menyampaikan Jamilah juga bikin perniagaan sambilan saat ada di Thailand. Rupa-rupanya Jamilah memperdagangkan badannya sebagai pelacur dengan lelaki Thailand. Jadi bisa saja Jamilah dapat beli emas yang banyak.

Jadi ramai
dikisahkan bakal cerita Jamilah yang sedemikian rupa, orang ramai tak hairan dengan kemewahan
yang Jamilah punyai jadi dicemuhi serta dilihat jijik terhadapnya oleh orang kampung dan orang-orang setempat. Tergamak Jamilah lakukan perkara terkutuk sedemikian hanya mencari sedikit kemewahan. Husin sudah diberitahu tanda-tanda isterinya itu tetapi Husin tak yakin cerita sedemikian serta bikin tidak paham sahaja
Husin yang telah melalui 50an mungkin saja juga tak segagah dulu lagi pada saat Jamilah berumur melalui 40an masihlah bernafsu bisa saja ianya satu perlakuan yang tertekan selain ketertarikan pada wang. Husin cuma berserah pada Allah, akan menuduh isterinya curang beliau tak memiliki cukup bukti serta tak lihat dengan mata kepala sendiri.

Selang satu tahun lebih lalu Jamilah terserang sakit kepala lantas demam serta jatuh sakit. Semakin hari semakin teruk sakit Jamilah. Selang sebagian minggu lalu Jamilah alami nazak yang teruk. Pada hari sakaratul maut Jamilah disebutkan menyalak seperti anjing untuk sekian kali kurang dari pada sepuluh salakan sebelumnya nyawanya habis. Jamilah habis nyawa dalam kondisi menyedihkan matanya terbeliak pada saat lidahnya terjelir. Pakar keluarga yang berkumpul ikut terasa pelik bakal tingkah laku Jamilah menyalak sebelumnya hembuskan nafas paling akhir serta mati dalam keadaaan yang sebegitu.

Upacara kematian seperti umum orang kampung kerjakan untuk menyempurnakan jenazah Jamilah. Sesudah dikafankan liang lahad disukat serta digali tibalah saat untuk dikebumikan. Sebagus sahaja jenazah Jamilah dimasukkan ke liang lahad mendadak dijumpai panjang liang lahad itu tak memenuhi untuk menaruh mayatnya. Mayat Jamilah diukur awal mulanya serta liang lahad di panjang sekali lagi tetapi masihlah kurang panjang lagi. Diulangi kali ketiga dipanjangkan lagi liang lahad itu juga demikian halnya masihlah kurang panjang. Satu peristiwa mengagumkan sudah berlaku mayat Jamilah disimpan demikian tanpa ada memanjangkan lagi liang lahadnya.

Sesudah semuanya keluarga pulang ke tempat tinggal tiba saat untuk Husin bikin sijil kematian Jamilah pada hari itu juga. Apabila disuruh kad inginalan dari pada anak perempuannya kata anaknya itu, Allah, abah pada saat mengkafankan mayat ibu saya terdapat kad inginalan atas jenazah mak, berarti kad inginalan itu ada berbarengan mayat mak dalam pendam Husin agak terganggu memarahi anak perempuannya itu tetapi sangat terpaksa memanggil penggali pendam di situ supaya menggali kembali liang lahad pendam arwah Jamilah yang baru sebagian jam dikebumikan tadi.

Jadi pendam itu digali awal mulanya, alangkah terkejutnya sebagian orang yang mengikut Husin termasuk juga diri saya sendiri lihat mayat Jamilah sudah didatangi sebagian ekor ulat seperti lintah tetapi bertaring menggigit badan mayat Jamilah. Husin mengenepikan sebagian ekor ulat itu sekian kali tetapi ulat yang sama itu kembali pada tempat asal dimana ianya menggigit badan mayat Jamilah tadi. Peristiwa itu sangat pelik sekali.
Kemudian mayat Jamilah sangat terpaksa dipusingkan supaya tangan bisa diseluk kedalam bungkusan kain kafannya untuk memperoleh kad pengenalannya. Dalam mengiringkan mayat Jamilah itu sekali lagi kejutan berlaku. Ada beribu-ribu ekor ulat seperti lintah bertaring itu ada dibawah mayat Jamilah. Selekasnya kami menimbusnya kembali sesudah berjaya memperoleh kad pengenalannya itu.

Saya tidak bisa memikirkan bakal apakah rahsia sesungguhnya peristiwa yang Allah pertunjukkan sebegitu. Tetapi saya merasa agak seram serta insaf apabila lihat peristiwa aneh sebegitu buat pertama kalinya dalam peristiwa hidup saya. Didunia lagi Allah telah tunjukkan azabnya apatah lagi diakhirat nantinya.

Saya bisa memberi gambaran atas peristiwa demikian bahawa kita manusia tak bisa lari dari pada azab pembalasan bila lakukan salah yang besar atau dosa yang besar. Untuk isteri-isteri tentukan iman, janganlah berlaku curang pada suami kita nescaya dosanya sangatlah besar.

Dosa berzin4 telah cukup besar tak tertanggung untuk yang masihlah bujang, apatah lagi wanita yang bergelar isteri lakukan zin4. Nauzubillahhanya Allah sahaja yang tahu bakal azabnya nantinya.
Didunia lagi telah Allah perlihatkan jadi keduanya sama kita ambillah iktibarnya agar ianya tak berulang lagi dimasa hadapan pada diri kita atau keluarga kita, minta disisihkan Allah